GOD SOMMERFERIE

Img 1964
- til alle kolleger på Herlevs skoler

Først og fremmest vil Herlev lærerforening gerne byde velkommen til den nye børne- og undervisningsminister Pernille Rosenkrantz Theil, vi håber hun vil stå i spidsen for at forbedre forholdene for elever og lærere i folkeskolen.

Og ellers siger vi farvel til et begivenhedsrigt skoleår og snart goddag til et nyt, som byder på kommisionens anbefalinger, en mulig start på nationale arbejdstidsforhandlinger og lokalt et medlemskursus på Frederiksdal i januar. Men før alt det sker, trænger vi til en god og velfortjent sommerferie. Vi håber at I vil nyde den i fulde drag.

Hvis der er brug for hjælp i forbindelse med sygdom i ferien, eller hvis der er tvivl om løn/feriepenge, fordi man er nyansat eller nyuddannet, så har vi lagt dette på hjemmesiden:

Sygdom under ferie

Ferieregler for nyuddannede eller ved jobskifte

Ellers holder kontoret lukket fra mandag d. 8. juli til fredag d. 2. august. Hvis I vil i kontakt med os i denne periode, så send en mail til 023@dlf.org eller indtal en besked på telefonsvareren. Begge dele vil blive checket dagligt.

Tilbage er der kun at sige:

HA' EN RIGTIG GOD SOMMER - HLF