Lærermøde på Testrup Højskole

Laerermoedet 2021 Testrup Hoejskole 2 1232X693
Lærermødet 2021 - Skolens sprog

Nu er der mulighed for at komme til lærermødet 2021 om Skolens sprog fra mandag d. 28.06 til fredag d. 02.07.2021. Mødet tilbydes TIL HALV PRIS for 25 medlemmer af Danmarks lærerforening.

Tildeling af pladser sker efter først-til-mølle-princippet. Husk ved tilmelding at angive medlemskab af Danmarks Lærerforening samt medlemsnummer.

Lærermødet er et femdages seminar for alle med interesse for skolens opgave og sprog. Der vil være spændende oplæg, nye samtaleformater, dannelsesværksteder og fælles undren - og desuden fællessamlinger med højskolesang, morgenyoga i haven, udsøgte måltider, hyggelig bar om aftenen og festaften med band.

Lærermødet forventes at samle 100 lærere, forskere, politikere og skolefolk fra et bredt udsnit af skole- og uddannelsesverdenen. Det vil bl.a. være muligt at møde Gordon Ørskov Madsen, formand for Danmarks Lærerforening; Lene Tanggaard, rektor og professor; Mette Frederiksen, lærer; Knud Romer, forfatter; Henrik Andersen, skoleleder; Christina Krzysioak Hansen, borgmester og mange flere.

En nærmere beskrivelse af Lærermødet, tilmelding mv. kan findes her: https://testrup.dk/ugekurser/laerermoedet/